splošne strani

Vrtec Ciciban - Na prvo stran

GIBALNA URICA

17.06.2019 | Objavil(a): Tea

Gibalna urica na trampolinih "Akademije za gibanje Migimal" je popestrila vrtčevsko dopoldne. Otroci so uživali in si nabirali nove gibalne izkušnje. [gallery link="file" columns="5" ... Preberi več...

IZLET V KEKČEVO DEŽELO

Kekčeva dežela je bila dolgo pričakovan izlet. Otroci so dan preživeli v naravi ob navdušujočih animatorjih. Iz Kekčeve dežele smo se vrnili polni vtisov, s širokim nasmehom. [gallery ... Preberi več...

ZMAJČKI VRTNARJI

17.06.2019 | Objavil(a): Tea

Vrtčevski vrtiček je bila tudi ena izmed "zmajčkovih nalog." Ob urejanju smo spoznali različna zelišča, posejali motovilec in ga nato pojedli pri kosilu. Tudi redkvice so nam uspele in ... Preberi več...

ZMAJČKI GUSARJI

10.06.2019 | Objavil(a): Tea

[gallery link="file" columns="9" ... Preberi več...

GUSARSKE DOGODIVŠČINE 5. DAN

07.06.2019 | Objavil(a): Tea

Vse gusarske naloge smo uspešno opravili in se zabavali na pravi gusarski zabavi. Sedaj pa se polni vtisov vračamo domov.Preberi več...

GUSARSKE DOGODIVŠČINE 4. DAN

06.06.2019 | Objavil(a): Tea

3. gusarski dan je minil v znamenju plavanja v morju in v iskanju čisto pravega gusarskega zaklada, ki smo ga tudi uspšno našli. Otroci so nasmejani in polni gusarske energije in poguma, ki nam bo ... Preberi več...

GUSARSKE DOGODIVŠČINE 3. DAN

05.06.2019 | Objavil(a): Tea

Drugi dan v GUSARSKI DEŽELI je minil v znamenju gusarskih dogodivščin (zgradili gusarski splav in s čolnom raziskovali širno morje). Zvečer smo se sprehodili do svetilnika in uspešno opravili ... Preberi več...

GUSARSKE DOGODIVŠČINE 2. DAN

04.06.2019 | Objavil(a): Tea

Prvi gusarski dan je že za nami, gusarji in gusarke uživajo v sončnem vremenu in imamo se super. Včeraj smo tudi že uživali v morju, ki je prav prijetne temperature. Danes so pa na vrsti nove ... Preberi več...

HIŠA EKSPERIMENTOV V MINI TEATRU

30.05.2019 | Objavil(a): Tea

[gallery link="file" columns="5" ... Preberi več...

KJER SO DOMA ČEBELE

Obiskali smo razstavo o čebelah v etnografskem muzeju. Otroci so spoznali, kako so čebelarili nekoč, ogledali so si številne panje, pokušali med in se vživljali v življenje čebel. V vrtcu so ... Preberi več...

IZLET NA ROŽNIK

21.05.2019 | Objavil(a): Tea

Izlet nam je ponudil nekaj novih izzivov. Hoja po razmočenih tleh je terjala previdnost in izbiranje manj spolzkih delov poti. Med hojo so se otroci zabavali s tako imenovanimi "blatnimi kopelmi." ... Preberi več...

VELIKONOČNI ZAJČKI

29.04.2019 | Objavil(a): Tea

Velikonočni zajčki so otroke spodbudili k ustvarjalnosti. Veseli so se svojih izdelkov in jih s ponosom razstavili na vrtčevskem igrišču. Otroci so prinesli v vrtec tudi pirhe od doma. Uporabili ... Preberi več...